ההסלמה בדרום – תגובת ישראל פוליטית או בטחונית?

    יעקב הרשלר Comments Off on ההסלמה בדרום – תגובת ישראל פוליטית או בטחונית?
    12:21
    08.05.24
    רחל פסטג No Comments on לא ציווי: הפירוש המיוחד של האור החיים ל"קדושים תהיו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיל-האוויר שב ותקף הבוקר בדרום רצועת עזה חוליית מחבלים שעסקה בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה במטרה.

    בהודעת דובר צהל נאמר כי צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות.

    הפלשתינים דיווחו מיד לאחר התקיפה כי אדם אחד נהרג וחברו נפצע בתקיפה השניים רכבו על אופנוע שנע מזרחית לחאן יונס שבדרום הרצועה. על פי הדיווח ההרוג הוא יאסר מוחמד אל-עתאל, פעיל בארגון הטרור "החזית העממית לשחרור פלסטין",

    כתבינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר מוסר כי החיסול היום בא לאחר החיסול שביצע צה"ל אתמול בו נהרגו שני פעילי ג'יהאד עולמי ברצועת עזה.

    הפלשתינים מצדם מגבירים את הירי לעבר יישובי הדרום

    במהלך הלילה אותרו שתי נפילות בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. התושבים באזור עוטף עזה הונחו על ידי פיקוד העורף להישאר במרחק של עד חמש עשרה שניות מהמרחבים המוגנים.

    בחמאס לא נשארו אדישים ומגיבים הבוקר על החיסולים ברצועת עזה. ממשל חמאס בעזה גינה את החיסולים בהודעה שהוציא נאמר כי ישראל מבצעת את הפעולות בעזה כחלק ממערכת הבחירות בה היא נמצאת. ההסלמה מוכיחה שישראל מתכוונת לגרור את הרצועה לעימות חדש לפני הבחירות, כך על פי ההודעה.

    האם מנסה נתניהו להסיט את תשומת הלב הציבורית מהמצב הכלכלי ומנחה את צה"ל להגיב על כל ירי שעד כה לא נתקל בתגובה, או שאנו עומדים לקראת הסלמה חריפה בדרום? ימים יגידו .

    (צילום תמונה ראשית: ויקיפדיה)



    0 תגובות